Koulutien turvaajat -kampanja 11.8.

8.8.2021

Oulunkylässä Koulutien turvaajat -kampanja järjestetään yhdessä alueen ala-asteen vanhempainyhdistyksen kanssa koulujen alkaessa ke 11.8. ja mahdollisuuksien mukaan, jos vapaaehtoisia on riittävästi, niin myös to ja pe klo 8.00 - 9.00. Kaipaamme vapaaehtoisia mukaan päivystämään. Päivystys järjestetään Oulunkylän ala-asteella (Teinintie 12) sekä Veräjälaakson sivukoululla (Otto Brandtin tie 13).

Täältä voit lukea lisää vapaaehtoisen koulutien turvaajan tehtävästä. Voit ilmoittautua mukaan täyttämällä lomakkeen. Lisääthän lomakkeeseen toiveesi päivästä ja paikasta, jos sinulla sellaisia on. Ilmoittautuminen ei ole pakollista, vaan voit tulla paikalle myös aamulla ilman ennakkoilmoittautumista!

Tarvitsemme myös molemmille pisteille vastuuhenkilön, joka voisi olla paikalla päivystyksen alkaessa ja päättyessä ja jakaisi kaikille vapaehtoisille heijastinliivit. Jos pääsisit tähän hommaan, niin ilmoitathan lisätiedoissa asiasta.

Lisätietoja saat tarvittaessa sähköpostitse oulunkylan.yhdistys@mll.fi.