Tervetuloa ylimääräiseen yhdistyksen kokoukseen ja keke-pajaan 25.5.

18.5.2022

Tervetuloa ylimääräiseen yhdistyksen kokoukseen, jossa täydennämme yhdistyksen hallitusta. Kokous kestää noin 10-15min ja tämän jälkeen jatkamme Kestävän kehityksen pajalla. Pajan ajatuksena on käydä läpi yhdessä MLL Oulunkylän olemassa olevaa toimintaa ja miettiä, miten toiminnassa jo nyt otetaan erilaisia kestävän elämän asioita huomioon. Mietimme yhdessä myös, onko jotain asioita, joita yhdistyksessä voitaisiin kestävän kehityksen näkökulmasta kehittää vielä eteenpäin ja miten se käytännössä tapahtuisi. Paja kestää noin 1,5h, mutta mukana voi olla myös vain osan aikaa. Mukana pajassa on kaksi järjestön työntekijää Mannerheimin lastensuojeluliitosta.

Kokous ja/tai kestävän kehityksen paja on avoinna kaikille toiminnasta ja/tai keke-teemasta kiinnostuneille. Lapset ovat tervetulleita mukaan myös!

Tervetuloa mukaan!

Asialista: