Yhteistyökumppanit

MLL Oulunkylän paikallisyhdistys tekee yhteistyötä alueen muiden toimijoiden kanssa. Jos haluat tukea toimintaamme tai sinulla on yhteistyöehdotus ota yhteyttä oulunkylan.yhdistys@mll.fi.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Helsingin kaupunki tukee toimintaamme järjestämällä MLL:n muskarin, jumpan ja perhekahvilan tarpeisiin tiloja alueen kouluista, päiväkodeista ja nuorisotalo Nuotasta.

Leikkipuisto Mäkitorppa mahdollistaa perhekahvilatoimintamme tiloissaan ja auttaa yhdistystämme monin tavoin mm. järjestämällä yhteistä toimintaa.

Oulunkylän Seurahuone järjestää tarpeisiimme tiloja mm. muskaritoiminnalle ja kokouksille.

Kustaankartanon palvelukeskuksen kanssa järjestämme yhteisiä tapahtumia.

Alueen muut järjestöt, kuten Lions Club Helsinki/Oulunkylä ja Oulunkylän Martat tekevät myös yhteistyötä yhdistyksemme kanssa mm. erilaisissa tapahtumissa.

K-Supermarket Mustapekka, Oulunkylän apteekki ja Capperi ovat tukeneet myös toimintaamme.