Lastentanssi

Tanssiryhmät:

Tiistai klo 17.10-17.50  3–4-vuotiaat (TÄYNNÄ)

Tiistai klo 17.50-18.40  4–5-vuotiaat (TÄYNNÄ)

Tiistai klo 18.40-19.30  5–6-vuotiaat (TÄYNNÄ)

Ryhmiin ilmoittaudutaan Holvissa.

Keväkauden tanssit alkavat viikolla 3,  tiistaina 16.1.2024. Tanssia ei ole viikoilla 8, 9 ja 18 (viikot korjattu 6.2.2024) eikä mahdollisina arkipyhäpäivinä. Viimeinen tanssikerta on tiistaina 7.5.2024.

Hinnat:  MLL Oulunkylän jäsenet  70€ / muut 100€ lukukausi. (Huom! Jäsenmaksun hinta on 25€, joten jäseneksi kannattaa liittyä heti). Tutustuthan ennen ilmoittautumista ja maksamista kerhoehtoihimme, jotka löytyvät sivupalkista.

Opettaja: Kuvaus opettajastamme löytyy sivupalkista.

Paikka: Järjestämme tanssin Oulunkylän ostarilla eskarin tiloissa.

Lisätiedot: ogeli.tanssi(a)gmail.com.

**

Lastentanssin kuvaus:

Lastentanssitunneilla harjoitellaan tanssin perusteita musiikin, muotojen ja leikin kautta. Ensisijaisena tarkoituksena on löytää liikkumisen riemu, samalla tutustuen omaan liikkeeseen, motorisiin taitoihin ja temppuiluun kullekin ikätasolle sopivalla tavalla. Lapset oppivat hahmottamaan tilaa, musiikkia ja rytmiä. Ryhmässä toimiminen kehittää myös lapsen sosiaalisia taitoja. Harjoitukset ovat suunniteltu niin, että ne ruokkivat lapsen omaa luovuutta liikkeessä – ei ole oikeaa tai väärää tapaa tanssia.