Kirppis

Kevään lastenvaatekirpputori järjestetään lauantaina 6.4.2024 klo 10-12. Kirppis järjestetään tuttuun tapaan Oulunkylän ala-asteella osoitteessa Teinintie 12. Myynnissä on lastenvaatteita ja -tarvikkeita, leluja, kirjoja jne.

Lämpimästi tervetuloa tekemään löytöjä tai kierrättämään tarpeettomat vaatteet ja lelut seuraaville käyttäjille!

Kuva: Anna Autio

Myyntipöydät on loppuunmyyty!

Myyntipöydän voit varata Holvi-verkkokaupassamme: https://holvi.com/shop/MllOgeli/

• Pöytien hinta MLL Oulunkylän jäsenille 10 € ja ei-jäsenille 20 €.
  • Huomioithan, että pöytävaraus on sitova (pöydän saa itse myydä tarvittaessa eteenpäin esim. tapahtuman Facebook-sivulla)

Muu ohjelma (muutoksia voi tulla):

• Kirppiksen yhteydessä on buffet, josta saa ostettua pientä syötävää sekä lämmintä ja kylmää juomaa kirppiksen aikana. Maksuvälineenä käy käteinen ja MobilePay.

Miten pääset paikalle:

• Oulunkylän ala-asteen koulu (Teinintie 12) sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella keskellä Oulunkylää.
  • HUOM! Vältäthän saapumista paikalle autolla alueen työmaiden takia. Lähin parkkipaikka on Oulunkylän liikuntapuistossa.
  • Oulunkylän juna-asemalta on reilun viiden minuutin kävelymatka koululle.
  • Raide-Jokeri kulkee aivan koulun vierestä.
  • Bussilinjat 61, 64, 69 ja 553 tuovat nekin lähelle.

Huomioithan:

• Lastenvaunuja/rattaita ei voi valitettavasti tuoda sisälle, joten suosithan esimerkiksi kantoreppua. Tilassa on portaita eikä se ole esteetön. Hissi ei valitettavasti ole kirppispäivänä käytössämme.

Kaikki tapahtuman tuotot käytetään MLL Oulunkylän alueen lasten ja lapsiperheiden hyväksi.

Tapahtumamme järjestetään täysin vapaaehtoisvoimin. Jos haluat tulla mukaan auttamaan esimerkiksi myyntipöytien järjestelyssä, lähetä viestiä oulunkylan.yhdistys@mll.fi – uudet vapaaehtoiset ovat lämpimästi tervetulleita!

Palautelomake

Olin