Jäsenyys

MLL:n jäsenet kuuluvat valtakunnalliseen järjestöön ja samalla myös yhteen paikallisyhdistykseen.

MLL:n jäsenenä saat

• Lapsemme-lehden neljästi vuodessa
  • erilaisia jäsenetuja

Liittyessäsi MLL Oulunkylän paikallisyhdistyksen jäseneksi

• saat alennuksia MLL Oulunkylän järjestämien kerhojen maksuista ja lastenvaatekirpputorien pöytämaksuista.
  • saat jäsenetuja paikallisilta palveluntarjoajilta
  • saat yhdistyksemme sähköisen jäsenkirjeen 3-4 kertaa vuodessa ja
  • tuet toimintaamme perheiden hyväksi alueellamme.

Jäsenmaksu on aikuisilta 25 euroa. Alle 18-vuotiaiden jäsenyys on maksuton, joten kannattaa liittää kerralla jäseneksi koko perhe! Vuosittainen jäsenmaksu tulee maksuun maaliskuussa. Huom. alennukset ja edut saa käyttöön ainoastaan aikuisjäsen!

Liity jäseneksi MLL:n verkkosivuilla.

Ovatko tietosi muuttuneet? Muistathan päivittää muuttuneet yhteystietosi (erityisesti osoite ja sähköpostiosoite) MLL:n jäsenrekisteriin ja pysy ajan tasalla MLL Oulunkylän järjestämistä tapahtumista! Tiedotamme ensisijaisesti vain sähköpostitse, joten on ensiarvoisen tärkeää antaa sähköpostiosoitteesi, jotta pääset nauttimaan eduista ensimmäisten joukossa.

Tervetuloa jäseneksi!