Yhdistys

Yhdistyksemme tekee vapaaehtoistyötä Oulunkylän ja lähialueiden lasten ja lapsiperheiden hyväksi. MLL Oulunkylän paikallisyhdistys on toiminut vuodesta 1925 alkaen.

Toimintaa ja touhua lapsille

Yhdistyksemme toimintamuotoja ovat muun muassa leikkipuisto Mäkitorpassa kokoontuva perhekahvila sekä muskarit  ja lastentanssi.

Järjestämme vähintään kerran vuodessa, yleensä sekä keväisin että syksyisin suositun lastenvaatekirpputorin. Lisäksi järjestämme vuosittain joulutapahtuma alueen lapsiperheiden iloksi.

Tule mukaan

Kerhojemme vetäjät ovat alansa ammattilaisia, mutta kaikki muu työ tehdään vapaaehtoisvoimin. Tarvitsemme  uusia aktiiveja varmistamaan, että lasten monipuoliset harrastusmahdollisuudet säilyvät edelleen Oulunkylän alueella.

Tule mukaan ideoimaan ja toteuttamaan toimintaa. Panoksesi vapaaehtoistyöhön voi olla juuri sen kokoinen, mikä sopii omaan tilanteeseesi. Muutama tunti kuukaudessakin riittää. Vapaaehtoistyö ei vaadi paljon, mutta antaa sitäkin enemmän!

Yhdistyksellämme on oma Facebook-ryhmä MLL Oulunkylän vapaaehtoiset. Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen oulunkylan.yhdistys@mll.fi ja kertoa miten tahtoisit olla avuksi tai kysy rohkeasti mahdollisia tehtäviä.