Tietosuojaseloste

Uusi EU:n yleinen tietosuoja-asetus tuli voimaan toukokuussa 2018. Myös MLL:n Oulunkylän yhdistys on huomioinut uuden lain toiminnassaan. Uusi tietosuojalaki on käsitelty hallituksen kokouksessa ja seuraamme tilannetta säännöllisesti ja suunnitelmallisesti.

MLL:n jäsentiedot tallennetaan MLL:n keskitettyyn jäsenrekisteriin. Tietoja käytetään sekä keskusjärjestön että paikallisyhdistyksen toimesta edellä kuvattuihin tarkoituksiin. Pidäthän huolta, että tietosi ovat ajantasalla. Voit päivittää tietojasi nettisivuilla

MLL Oulunkylä käsittelee kaikkia henkilötietoja suurella huolellisuudella: tietoja kerätään vain tarpeeseen, niitä säilytetään oikein ja turhasta tiedosta hankkiudutaan eroon turvallisesti. Jos sinulla on kysyttävää aiheesta, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse oulunkylan.yhdistys@mll.fi.