Nuorisotoiminta

MLL:n Nuortennetti

Nuorille suunnattu sivusto, jota ovat tekemässä myös nuoret itse. Sivustolla on tietoa muun muassa seksuaalisuudesta ja seurustelusta, mielenterveydestä, kiusaamisesta ja päihteistä.

MLL:n Nuortennettistä löytyvät:

• lasten ja nuorten puhelin
  • nuortennetin keskustelupalsta sekä
  • lasten ja nuorten kirjepalvelu

Nuortennetin esimoderoitu keskustelupalsta tarjoaa vertaistukea nuorelle ja kirjepalvelun kautta nuori voi olla yhteydessä luotettavaan aikuiseen. Maksuton Lasten ja nuorten puhelin päivystää vuoden jokaisena päivänä ja siihen voi ottaa yhteyttä missä tahansa asiassa. Lisäksi nuoret voivat keskustella aikuisen kanssa Nuortennetin chatissä sen aukioloaikoina.

MLL:n 13-19-vuotiaita Verkk@rit eli verkkotukioppilaat toimivat netissä vähän samaan tapaan kuin tukioppilaat kouluissa. Verkk@rit edistävät yhteisöllisyyttä ja nostavat puheenaiheiksi nuoruuteen liittyviä asioita. Verkk@rit siis auttavat netissä toisia nuoria. MLL:n nuorisotoiminta Facebookissa.

Nuorisotoiminta Oulunkylässä

MLL Oulunkylän paikallisyhdistyksen tavoitteena on lisätä nuorisotoimintaa yhdistyksessä. Jos olet kiinnostunut toimimaan esimerkiksi nuorisotoiminnan vastaavana tai suunnittelemaan alueelle toimintaa, ota yhteyttä oulunkylan.yhdistys@mll.fi. Nuoret ovat myös erittäin tervetulleita mukaan toimintaamme!