Harrastukset alkavat MLL Oulunkylässä viikolla 3

14.1.2022

MLL Oulunkylän harrastukset keväälle 2022 alkavat ensi viikolla (viikko 3).
Ryhmissä on vielä jonkin verran tilaa, ryhmät ovat pienet.

Harrastukset alkavat pääsääntöisesti lähiharrastuksina, tarvittaessa etänä. MLL Oulunkylä seuraa toiminnassaan viranomaisten (AVI Aluehallintovirasto) sekä MLL:n suosituksia ja ohjeita.

* Pyydämme huomioimaan, että Oulunkylän Seurahuone on nyt kiinni tammikuun 2022 ajan.

* Perhekahvilaa emme pysty nyt avaamaan ainakaan alkuvuonna 2022. Pihaperhekahvilaa emme pysty myöskään vielä nyt pitämään.

*Harrastuksista ollaan yhteydessä harrastuksiin ilmoittautuneisiin, ja saatte lisäohjeet, jotta harrastukset olisivat mahdollisimman turvallisia osallistujille sekä saattajille.

* MLL Oulunkylä pyrkii pitämään harrastukset pyörimässä mahdollisimman turvallisesti, ja pyydämme teitä noudattamaan saamianne ohjeita.

Pyrimme tarjoamaan mahdollisimman turvallisia harrastuksia sekä iloa lapsiperheiden arkeen Oulunkylässä. Aloitetaan vuosi 2022 yhteistyössä - yhdessä.